Saturday 26 February 2011

Salam Pengenalan

Bismillahirrahmanirrahim,
Salam Pengenalan dan Salam 1 Malaysia

  Macam mana ek saya hendak  memulakan perbicaraan?Ok lah, tulis sahaja apa-apa yang ada dalam kepala otak ini.Sebelum saya membuat blog 'UKHUWAH ISLAMIAH' saya hanya membaca blog dan tidak timbul keinginan dihati saya untuk membuat blog.Lebih kurang 1 bulan lepas,saya mendapati kakak saya dan juga ramai teman-teman saya yang sudah mempunyai blog.Selepas membaca blog mereka,timbul perasaan ingin membuat blog sendiri.Pada mulanya saya meminta tunjuk ajar daripada kakak saya tetapi dia mengatakan bahawa dia sibuk dan tidak sempat mengajar saya.Jadi dengan itu saya mengambil inisiatif sendiri untuk membuat blog saya sendiri.Alhamdullilah,akhirnya selepas mencari cara untuk membuat blog akhirnya saya berjaya membuat blog sendiri.

  Jadi itulah sedikit sebanyak muqaddimah dari saya.Semoga anda semua seronok dan suka untuk membaca entri-entri di blog saya.

No comments:

Post a Comment